Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh využití nástroje ECCAIRS 5 Taxonomy Design Tools
Mašková, Šárka ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na popis možností modifikace systému ECCAIRS pomocí sady nástrojů Taxonomy Design Tools a vytvoření návrhu využití této sady pro zjednodušení práce se systémem ECCAIRS na národní úrovni. Teoretická část zahrnuje popis legislativy vztahující se k hlášení leteckých nehod a incidentů, tedy Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 376/2014, dále je uveden postup hlášení leteckých událostí v České republice a popis samotného systému ECCAIRS, jeho nástrojů, funkcí a možností modifikace. Praktickou část práce tvoří vlastní návrh využití zmíněné sady nástrojů pro zefektivnění práce se systémem ECCAIRS, včetně podobného popisu postupu provedení.
Mobilní aplikace pro správu tvorby hudební skupiny
Dolinský, Miloš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje celý proces vývoje aplikace MyBandSong, která slouží ke správě tvorby hudební skupiny. Součástí aplikace je také jednoduchý editor pro zápis hudby ve formě tabulatury. Popsány jsou jednotlivé etapy vývoje, od specifikace požadavků, až po návrh uživatelského rozhraní, jeho implementaci a konečné testování. Aplikace je implementována pro operační systém Android v programovacím jazyce Java. MyBandSong umožňuje skupinám jednoduše spravovat svou tvorbu a koncerty z jednoho místa, díky čemuž je možné ušetřit čas jak na kapelních zkouškách, tak při přípravě na koncerty.
Softwarový nástroj pro vizuální specifikaci řízení průběhu laboratorních experimentů
Truhlář, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit softwarový nástroj, který umožní vizuální specifikaci průběhu laboratorních experimentů na laboratorním přístroji GOLEM, který vyvíjí výzkumná skupina Ústavu technologie léků Veterinární a farmaceutické univerzity v Brně. Aplikace byla realizována na základě moderních webových technologií, nástrojů pro jejich návrh a implementaci. Vytvořené řešení poskytuje ergonomické uživatelské rozhraní s vysokou mírou modularity a možností snadného rozšíření při dalším vývoji laboratorního přístroje. Přínosem této práce je zejména poskytnutí na míru vytvořeného nástroje, který výzkumné skupině umožní efektivní a ergonomické ovládání přístroje při provádění experimentů.
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na Android
Tomešek, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
  Tato práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace, která představuje součást vznikající služby pro hodnocení kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních, přičemž hodnocení pocházejí přímo od strávníků. Uživatelé se mohou nechat inspirovat hodnoceními jiných uživatelů, mohou hodnocení sami přidávat, případně si pokrmy a stravovací zařízení vyhledávat. Primárně se práce soustředí na návrh uživatelského rozhraní.   Služba je uživatelům zprostředkována pomocí aplikace pro platformu Android.   V rámci práce byla vytvořena aplikace, která je kompatibilní s 94 % Android zařízení na současném trhu a kterou lze po odladění v budoucnu uvolnit pro reálné použití.   Čtenáři tato práce poskytuje náhled na aktuální trendy ve vývoji mobilních aplikací, předkládá úvahy související s návrhem reálně uplatnitelné aplikace a nabízí výběr nástrojů a prostředků, které lze pro vývoj využít či do aplikace integrovat.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Spolupráce více uživatelů v rozšířené realitě na iOS
Jurczyk, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření řešení, které by umožňovalo spolupráci více uživatelů ve sdílené rozšířené realitě. Navržené řešení umožňuje více uživatelům úpravu virtuálních objektů a interakci s nimi ve 3D sdílené scéně v reálném čase. Práce řeší problematiku asistence při synchronizaci zařízení do sdílené scény pomocí uživatelského rozhraní. Navrhuje také systém pro řešení kolizí a povolení při interakci uživatelů s virtuálními objekty. Součástí řešení je také návrh hybridní P2P síťové architektury pro komunikaci mezi jednotlivými zařízeními. Řešení je navrhnuto pro platformu iOS a využívá nejnovější funkce dostupné ve frameworku ARKit 2. Výsledná aplikace demonstruje a hodnotí výkon navržených prvků při spolupráci více uživatelů. Navrhnuté řešení se dá použít jako základ pro tvorbu aplikací umožňujících návrhářům prezentování navržených řešení uživatelům v rozšířené realitě, což jim umožňuje získávání uživatelského hodnocení jejich práce v reálném čase a cílovém fyzickém prostředí.
Softwarový nástroj pro vizuální specifikaci řízení průběhu laboratorních experimentů
Truhlář, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit softwarový nástroj, který umožní vizuální specifikaci průběhu laboratorních experimentů na laboratorním přístroji GOLEM, který vyvíjí výzkumná skupina Ústavu technologie léků Veterinární a farmaceutické univerzity v Brně. Aplikace byla realizována na základě moderních webových technologií, nástrojů pro jejich návrh a implementaci. Vytvořené řešení poskytuje ergonomické uživatelské rozhraní s vysokou mírou modularity a možností snadného rozšíření při dalším vývoji laboratorního přístroje. Přínosem této práce je zejména poskytnutí na míru vytvořeného nástroje, který výzkumné skupině umožní efektivní a ergonomické ovládání přístroje při provádění experimentů.
Spolupráce více uživatelů v rozšířené realitě na iOS
Jurczyk, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvoření řešení, které by umožňovalo spolupráci více uživatelů ve sdílené rozšířené realitě. Navržené řešení umožňuje více uživatelům úpravu virtuálních objektů a interakci s nimi ve 3D sdílené scéně v reálném čase. Práce řeší problematiku asistence při synchronizaci zařízení do sdílené scény pomocí uživatelského rozhraní. Navrhuje také systém pro řešení kolizí a povolení při interakci uživatelů s virtuálními objekty. Součástí řešení je také návrh hybridní P2P síťové architektury pro komunikaci mezi jednotlivými zařízeními. Řešení je navrhnuto pro platformu iOS a využívá nejnovější funkce dostupné ve frameworku ARKit 2. Výsledná aplikace demonstruje a hodnotí výkon navržených prvků při spolupráci více uživatelů. Navrhnuté řešení se dá použít jako základ pro tvorbu aplikací umožňujících návrhářům prezentování navržených řešení uživatelům v rozšířené realitě, což jim umožňuje získávání uživatelského hodnocení jejich práce v reálném čase a cílovém fyzickém prostředí.
Návrh využití nástroje ECCAIRS 5 Taxonomy Design Tools
Mašková, Šárka ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na popis možností modifikace systému ECCAIRS pomocí sady nástrojů Taxonomy Design Tools a vytvoření návrhu využití této sady pro zjednodušení práce se systémem ECCAIRS na národní úrovni. Teoretická část zahrnuje popis legislativy vztahující se k hlášení leteckých nehod a incidentů, tedy Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 376/2014, dále je uveden postup hlášení leteckých událostí v České republice a popis samotného systému ECCAIRS, jeho nástrojů, funkcí a možností modifikace. Praktickou část práce tvoří vlastní návrh využití zmíněné sady nástrojů pro zefektivnění práce se systémem ECCAIRS, včetně podobného popisu postupu provedení.
Mobilní aplikace pro správu tvorby hudební skupiny
Dolinský, Miloš ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje celý proces vývoje aplikace MyBandSong, která slouží ke správě tvorby hudební skupiny. Součástí aplikace je také jednoduchý editor pro zápis hudby ve formě tabulatury. Popsány jsou jednotlivé etapy vývoje, od specifikace požadavků, až po návrh uživatelského rozhraní, jeho implementaci a konečné testování. Aplikace je implementována pro operační systém Android v programovacím jazyce Java. MyBandSong umožňuje skupinám jednoduše spravovat svou tvorbu a koncerty z jednoho místa, díky čemuž je možné ušetřit čas jak na kapelních zkouškách, tak při přípravě na koncerty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.